Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
spot_img
spot_img
ΑρχικήΕργαζόμενοιΔρομολόγια εκτός ελέγχου.

Δρομολόγια εκτός ελέγχου.

Προς:

  • ΥΝΑ/ΔΝΕΡ κ.Δουμάνη
  • Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά
  • Ναυτιλιακή εταιρεία SEAJETS
  • ΠΝΟ
  • ΜΜΕ
    Κοινοποίηση: Ναυτεργατικά Σωματεία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ

ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ SEAJETS

Καταγγέλλουμε τις συνθήκες εργασίας που βιώνουν οι ναυτεργάτες όλων των ειδικοτήτων στα
πλοία Champion Jet 1 – Champion Jet 2 της ναυτιλιακής εταιρίας SEAJETS .
Από τις 17/4 η εταιρία έβγαλε το διπλό πλήρωμα από το Champion jet 2 που εκτελούσε
δρομολόγιο στις Κυκλάδες και έβαλε εναλλάξ το Champion jet 1 και το Champion jet 2 να εκτελούν
2 διαφορετικά δρομολόγια :

  1. Πειραιά – Σύρο – Μύκονο – Νάξο – Σαντορίνη – Νάξο – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά.
  2. Πειραιά -Σέριφο – Σίφνο – Μήλο – Σίφνο – Σέριφο – Πειραιά.
    Τα δυο δρομολόγια αυτά με τον τρόπο που εκτελούνται γίνονται εξοντωτικά ακόμα
    περισσότερο, με ωράρια που φτάνουν έως και της 14½ ώρες με σοβαρό κίνδυνο για την
    υγεία και την ασφάλεια των ναυτεργατών και των επιβατών.
    Όταν υπολογιστούν σε εβδομαδιαία βάση οι ώρες εργασίας ξεπερνούν τις 86 με
    αποτέλεσμα κάποιες μέρες της εβδομάδας να μην τηρούνται ούτε και οι στοιχειώδεις ώρες
    ανάπαυσης. Όλα τα παραπάνω ισχύουν σε συνθήκες που πάνε όλα καλά ( φορτώσεις –
    εκφορτώσεις στην ώρα τους, μπουνάτσα, χωρίς αβαρίες), κάτι που δεν έγινε την Τρίτη 23/4 όπου
    το Champion jet 1 ήρθε με πάνω από 3 ώρες καθυστέρηση λόγω καιρού .
    Από την Παρασκευή 25/4 θα προστεθεί και ακόμα ένα λιμάνι, η Ίος, στο 1 ο δρομολόγιο
    που θα κάνει ακόμα πιο εξαντλητικές τις συνθήκες εργασίας. Ακόμα και οι αναστολές απόπλου,
    που πραγματοποιεί το κεντρικό λιμεναρχείο, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το βασικό ζήτημα
    της υπερεργασίας, απλά μεταθέτουν το πρόβλημα για αργότερα.
    Επισημαίνουμε ότι οι ναυτεργάτες, δεν ξεκινούν την εργασία τους, από την ώρα έναρξης
    απόπλου από το λιμάνι και δεν τελειώνουν την ώρα κατάπλου,π.χ. το πλήρωμα του
    μηχανοστασίου κάνει προετοιμασία 1μισή ώρα πριν τον απόπλου και κάνει αποκατάσταση του
    μηχανοστασίου, εκτελεί εργασίες ρουτίνας και παραλαμβάνει πετρέλαια τουλάχιστον 1μισή ώρα
    επιπλέον, μετά τον κατάπλου.
    Όλα αυτά ισχύουν πριν καν ξεκινήσει η τουριστική περίοδος, που η εντατικοποίηση της
    δουλειάς αυξάνει κατακόρυφα, σε όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας, όπως και η υπερκμετάλλευση των
    ναυτεργατών, χωρίς να εφαρμόζονται τα ελάχιστα που προβλέπονται από τις ΣΣΕ. Δεν
    δικαιολογείται, να επικρατούν αυτές οι άθλιες συνθήκες και για τα κέρδη των εφοπλιστικών
    εταιριών, να μην τηρούνται αυτά που προβλέπονται.

Προειδοποιούμε τον Υπουργό και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, ότι είναι οι
μοναδικοί υπεύθυνοι για οτιδήποτε συμβεί, που έχει σχέση με την ασφάλεια εργαζομένων και
επιβατών. Είναι υπεύθυνοι γιατί επιτρέπουν να εκτελούνται δρομολόγια, που οδηγούν στη
σωματική και ψυχική εξόντωση, από την κόπωση, τους ναυτεργάτες.
Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών του υπουργείου ναυτιλίας, για την
απαρέγκλιτη εφαρμογή της ΣΣΕ.

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
● ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
● ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν.
«Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
● ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΩΝ Ε.Ν

24 Απρίλη 2024

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments