Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024
spot_img
spot_img
ΑρχικήΕργαζόμενοιΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΧΗΣ -ΤΗΣ ATTICA.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΧΗΣ -ΤΗΣ ATTICA.

Καλλιθέα, 6 Νοεμβρίου, 2023
Προς:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Σε προσοχή: κ. Εμμ. Τσικαλάκη
Γενικού Γραμματέα

Κοινοποίηση:

  1. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
  2. Αρχηγό Λ.Σ./ΕΛ.ΑΚΤ.
  3. Κλαδάρχη Ναυτιλίας
  4. ΔΝΕΡ
  5. Οργανώσεις Δύναμης ΠΝΟ

Κύριοι,
Θέμα: Επιστολή Π.Ν.Ο. «Περί Μαζικών Απολύσεων» από 31/10/2023
Με έκπληξη λάβαμε στις 31/10/23, επιστολή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας με
υπογραφή του Γενικού Γραμματέα, σε συνέχεια όπως αναφέρει καταγγελίας των Σωματείων
ΠΕΜΕΝ- ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ-ΠΕΕΜΑΓΕΝ με θέμα υποτιθέμενες ομαδικές απολύσεις Ναυτεργατών
μελών πληρώματος του Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου μας, BLUE STAR 1.
Σε απάντηση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κατωτέρω, ώστε να αποκτήσετε την πλήρη
και σαφή εικόνα των γεγονότων:
Το Σάββατο 28/10/2023, απολύθηκαν από το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE STAR 1 εννέα ναυτικοί (6

Θαλαμηπόλοι και 3 Επίκουροι) προκειμένου να επανα-ναυτολογηθούν την ίδια ημέρα στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΚΡΗΤΗ ΙΙ της κοινοπραξίας εταιρειών ΑΝΕΚ και ATTICA GROUP. Κατόπιν

συνεννόησης με την Ναυτολογία, οι ναυτικοί απολύθηκαν και έλαβαν επιπλέον της εξόφλησης των δεδουλευμένων και τη νόμιμη αποζημίωση.Στο ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ την 27/10/2023 με τη σύμφωνη γνώμη της Ναυτολογίας απολύθηκαν 36 ναυτικοί με αιτιολογία «Ετήσια Επιθεώρηση» (σύμφωνα με σήμα – αρ. πρωτ.2252.1.3.49/74534/23). Την ίδια ημερομηνία, απολύθηκαν από το ίδιο πλοίο και 3 ναυτικοί με αιτιολογία «Μετάθεση» προκειμένου να ναυτολογηθούν σε άλλο πλοίο. Αυτό δεν αποτελεί διαχωρισμό του πληρώματος όπως εσφαλμένα αναφέρετε, αλλά την πραγματική αιτία όπως
αναγνωρίσθηκε από τη Ναυτολογία. Αναφορικά με τη μείωση των κλινών στο BLUE STAR 1, πραγματοποιήθηκε εξ’ ανάγκης, λόγω έλλειψης διαθέσιμου Ξενοδοχειακού προσωπικού και αφού ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, κατόπιν πιστοποίησης του αρμόδιου Νηογνώμονα του πλοίου. Η έλλειψη ναυτικών ως ανωτέρω, θέμα για το οποίο έχετε αρμοδίως ενημερωθεί από τις αρχές της περασμένης καλοκαιρινής περιόδου, έχει ως αποτέλεσμα την ανάγκη μείωσης του αριθμού διαθέσιμων καμπινών στα πλοία. Σχετικά με την αναφορά σας για μία υποτιθέμενη νέα πολιτική που εξαγγέλθηκε από την Εταιρεία
μας με σκοπό να «γυρίσει τη ναυτεργασία στις σκοτεινές δεκαετίες του περασμένου αιώνα», το διαψεύδουμε κατηγορηματικά και τονίζουμε ότι ο Όμιλος Attica από την ίδρυση του και μέχρι σήμερα εφαρμόζει μία σταθερή πολιτική με ανθρώπινο πρόσωπο και ουδέποτε έχει προχωρήσει ή έχει σκοπό να προχωρήσει σε ενέργειες αντίθετες με τη Ναυτεργατική νομοθεσία, ενώ αποτελούμε όπως καλά γνωρίζετε, τον μεγαλύτερο εργοδότη της ελληνικής ναυτιλίας, δίνοντας επί σειρά πολλών ετών εργασία και επαγγελματική εξέλιξη σε χιλιάδες Έλληνες ναυτικούς. Παραμένουμε στη διάθεσή σας προκειμένου να σας παρέχουμε έγκυρη ενημέρωση αναφορικά με οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα πληρώματα των πλοίων του Ομίλου μας. Για την Attica Α.Ε. Συμμετοχών

Κυριάκος Μάγειρας
Πρόεδρος Δ.Σ

Λέμε,

H Παραπάνω επιστολή στάλθηκε στον Γεν.Γραμματέα της ΠΝΟ ,ως απάντηση της καταγγελίας των σωματείων Μαγείρων -Μηχανικών- και κατ.πληρώματος μηχανής ,για τις παράνομες μεταθέσεις της εταιρείας απο το πλοίο BLUE STAR 1 προς το πλοίο ΚΡΗΤΗ 2 (πρόκειται για διαφορετικές εταιρείες ακόμη) και γι αυτό η εταιρεία αναγκάστηκε να τους αποζημιώσει μετά απο παρέμβαση της ΠΝΟ ). Οι κοινοπραξίες αφορούν στην εμπορική συνεργασία. Η αναφορές για μείωση κλινών λόγω της μη εύρεσης πληρωμάτων τρεις μέρες πρίν την 1η Νοεμβρίου δεν ακούγονται σοβαρές στ’ αυτιά των συναδέλφων. Τα κρεβάτια κλείνουν αφου η Εταιρείες την επομένη εξοστρακίζουν το μισό πλήρωμα των θαλαμηπόλων. Στην περίπτωση των Μαγείρων δεν κλείνει τίποτα. Να θυμίσουμε επίσης , ότι οι Ναυτικοί της παραπάνω Εταιρείας- Αξιωματικοί και κατώτερα πληρώματα- στερήθηκαν χιλιάδες ώρες υπερωρίας κατά την δεκαετή κρίση (για την σωτηρία της εταιρείας όπως ισχυρίζονταν τότε),αλλα και σήμερα ,παρα την παροχή μέρους υπερωριών μετά απο πίεση των Σωματείων μας. Επίσης να θυμίσουμε ότι, η απαίτηση του σωματείου μας για την ορθή αμοιβή των Μαγείρων, απο τον υπολογισμό των εισπράξεων self-service και 1ης θέσης (μηδενική σήμερα ) και σχετική ενημέρωση απο τα λογιστήρια, σκόνταψε μάλλον στις εξελίξεις…

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments